Pages

Tuesday, December 7, 2010

~[circle of my life]~

en.abdullah+pn.jasmani=azrina~azlinda~atira



inilah nama yg penting dlm idop aku...as u know en.abdullah tu la abah aku...pn.jasmani tu mak aku...azrina tu akak pertama aku dan azlinda tu akak yg kedua..and yg last aku...sume gurl...so jd la power puff gurlz dlm famili aku...



hidup aku sederhana ajer...tp we are hepi family...akak aku yg pertama tu dh kawin..dh 2tahun dia kawin...dan ada seorang ank...ank dia perempuan...nama dia farah arissa bin mohd fadzreen...so secara tak langsung aku jd la mak cik...tp aku xnk arissa panggil aku makcik..dia kene panggil aku acu...hahahahha....

akak aku yg kedua still single and available...cm aku gak..hahaha...aku ngn akak aku yg kedua ni kuat bertekak...pantang jmpe...mesti gadoh..tp tu dulu bkn sekarang...sekarang lain...al-maklumlah semua dh besar....hehhehe=))

aku???aku skrg ni still stdi kt uitm bandaraya melaka...sebelum ni aku dpt didikan kat sek keb sempang+sek men keb agm sharifah rodziah+kolej matrikulasi perlis+uitm bandaraya melaka...aku dpt course business in marketing...so kena la blaja pasal marketing ni...



ok lah aku rs sampai sini aje la...hope korg enjoy kt vlog aku ni....=))

No comments:

Post a Comment