Pages

Wednesday, May 4, 2011

='((

aku rs macam nak nagis aje bler jwb exm td.....
waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

td aku exam finance....
aku punyer feveret subjek kot!!!
berkobar-kobar aku studi mlm td smpi kol 4pg!!!
aku tahankan mata aku....kesihatan aku....
aku dh xkesah dh...even aku demam...aku still studi for finance....

aku taget finance ni nk score A......
tp bler jwb soalan dia...hurmmmm....haram jadah....
susah!!!!!!!!!
soalan dia xmcm soalan last sem yg lepas-lepas....
giler!!!soalan past sem senag gak aku jwb....
ni....adoiiiiii.....aku tawakal aje la kat paper finance td.....

smlm plak aku hampir-hampir nk rebah masa jwb paper marketing.....
aku mmg xsihat semalam.....trok r gak...tp gagahkn diri tok marketing....
hurmmmmm.....kesian kat paper marketing aku....sori ea....
dh wat sebaik mgkin.....=((

so....aku tggal lg 1 paper hari jumaat ni....
paper operation management......
aku harap xda la ape3 ag masalah yg berlaku lg......
amin~

No comments:

Post a Comment