Pages

Saturday, January 1, 2011

New Year vs Tahun Baru

Selamat Tahun Baru!!!
Hepii New Year!!



slamat thn baru tok korang yg sudi bc blog aku
aku harap azm korang thn lepas tercapai
harap thn ni lebih lg bermakna tok korang
so....
ape azm baru korang thn ni???
jom r share...
hahahhaha

azm aku thn ni aku nak yg terbaik drpd yg baik
waaaahhhh!!!!!

azm aku thn ni aku nak wat ape yg xterlaksana ag
like.....
(rahsia la...)



2011
genaplah 20 thn aku idop kt dunia ni
selama 20 thn ni
aku nk mintak maap la kt sape-sape
yg aku terksr bhs
maap yek....

2011
byk perncgn dlm pale otak aku skrg ni
dan byk jgk function dlm famili aku
thn ni je dh tempah 2 orang akn kawin
sorang sepupu rapat aku
dia kawin ry cina ni
lg 1 mak sedara aku yg b'tung aritu
dia plak kawen 1 mei

2011
aku nk capai dekan!!!
hope target aku b'jya la=))

2011
aku yakin ramai akn kawen kt tarikh ni
20.11.2011
kite tggu dan lihat
ahhahahah

lastly....
aku nak wish hepii new year!!!
slamat thn baru!!!


No comments:

Post a Comment