Pages

Thursday, January 20, 2011

miSs thEm,,,

kMp liFe 09/10
very miss this moment!!!



nawi...ifwat...beep...wanny..mija..wada...wangi...

rindu giler kat nama-nama ni....
rs mcm br semalam masuk matrik...
nama-nama ni nm yg masih terpahat kat ati aku....
ni mmber yg paling best la....
mmg btol-btol kamcing....
mcm adik beradik...



ingat lg..
kalu masuk kuliah susunan tmpt duduk....
mija...wanny..beep..wangi...aku..wada...
ifwat ngan nawi dok dpn....
tp kdg-kdg dpn kiteorg aje....
rindu nyer nk duduk dlm dk...




bile masuk kuliah mmg gamat la kalu wanny ada....
dia hepii n sentiasa wat lawak...
best...
kiteorg smpi xkering gusi gelak...
rindunyer....

byk memori yg aku xdpt lupe kn bler ngn korang....
antaranye....
bler nk cover korang nyer perangai...
ponteng klas la...dtg lmbt la...
hahhahah....
tp kiteorg still cover...

paling best time buke pose sama2....
beli n mkn sama2 kat  kafe abg din....
kongsi mknn smpi nk kembung perot....
hahhahah....






hari paling best bler ari khamis!!!!
lepak kt kafe abg din!!!
xpon ari jumaat...
WAJIB lunch sama2....
kalu lunch lauk sume hampir sepesen je....
yg sama opkos sambal belacan...
hahahahah...
rindu nyer nk lunch sama2....








masa sem2 ada xtvt kokurikulum....
dpt grop badminton...
tp bkn main badminton aje....
dpt main mcm3 permainan....
like...
softball...woodball...besball...
paling xlupe main golf!!!!
smpai jam aku pecah main golf....
hahahhahaaha.....









tp since korang dh msok uni ni...
dh jarang jmpe..
mija ngan beep ada gak aku jmpe sbb
kteorang 1 uni....
wanny...wangi...ifwat..nawi....
dh jrg jmpe walaupon uni dkt aje....
wada dh jd nurse..
lg dh lm xjmpe...








even dh lm xjmpe korang....
tp aku still igtkn korang...
one day...
kte lunch sama2 la...
mcm dulu...

warrghhh!!!!!
rindu gler kat korang!!!!
hanya fb yg dpt mghubungkan kite!!!
miss u guyz!!!!












No comments:

Post a Comment