Pages

Sunday, July 17, 2011

hArrY pottEr fiNaL!!!!


impian aku jadi kenyataan akhirnya....
sebab my sis nak belanja aku tengok harry potter.....
sebab ape dia bermurah hati nak belanja aku???
sebab aku lulus jpj masa ari khamis.....
then jumaat plak dia cuti...tu yg dia ajak adik kesayangan dia ni keluar.....
hahahhahaha.....

harap jek aku lulus jpj....tapi pergi tgk harry potter naik bas gak....=((
masa aku keluar dgn my sis semua perbelanjaan dia tanggung......
hhahahaha...mewah idop....bak kata kawan aku "untunglah kau ada akak!!!"

pose jap sebelum bas sampai=)

my sis...setia menunggu bas=)

aku tgk harry potter dekat AEON bandaraya melaka.....
aku ajk my sis tgk harry potter yg bkn 3D....
sbb yang 3D kol 12 dh lepas....tp my sis nak tgk yang 3D gak....
xpe..aku tak kisah..duit dia bukan aku...hahhahahah
(jahat juga aku ni)

aku simpan lagi tiket ni^^

akhirnya aku dpt tgk harry potter pukul 3 yg 3D punyer.....
tp before masok tu my sis ajak pergi makan....perot dh berkeroncong....
eh salah...aku orang melaka jd perut dh nyanyi lagu dondang sayang....
mcm jam kat hang tuah mall tu....hahahhahaa
my sis belanja pizza hut!!!
yang tak boleh blah order mcm nk mkn 5 orang!!!!
alih-alih tak abis....ape lagi tapau...tapau bawak masok panggung....
bila masok panggung ada budak tnye my sis....
"kak ape tu???" my sis said "buku"......
hahhaha....padahal kotak pizza....
tak cukup dengan agkut pizza masuk panggung aku ngan my sis beli popcorn ag....
perghhh....mmg melantak la dlm panggung nanti=))

order dulu sebelum makan^^

mushroom soup wif garlic bread=D

desert..my feveret ais krim

benda wajib kalau pergi pizza hut...lasagna=)

pizza wif chicken wings!!!

kalu orang tnyer aku amacam harry potter??best tak???
aku akan ckp best!!! inilah yang aku tunggu-tunggu.....
watak harry potter kali ni nampak matang....tak kurang hebat juga ron....
sampai hermione puji ron semakin bijak!!!
dlm harry potter ni ape yang korang percaya and sangka adalah tak betul....
espcially watak profesor snape...kalu nak tahu pergi la tgk sendiri....
ada gak adegan yg sedih...adat cerita....tak kan semua bahagia....
lagi satu final cerita ni harry potter akn berkahwin....
tp dengan siapa???
so kalu nk tahu ape yang jadi seterusnya tgk la harry potter!!!




aku bagi 4.5 bintang dr 5 bintang tok harry potter and the deathly hallows part 2!!!!



4 comments:

  1. Hey! Pergi tgk xajak!
    Ok rabu depan aku nk tgkkkkkk

    ReplyDelete
  2. kau duduk jb,,,,
    susah la,,,,
    aku igtkn pas tgk harry potter nk mai jb...
    tp xleh,,,aku ada keje ckit,,,
    nex wik???nak ikot!!!
    kalu xda hal slasa aku tron jb,,,
    jom2,,,,

    ReplyDelete
  3. best3... dah tngok gak...
    nak ice cream gak tira!!!!...huhu

    ReplyDelete
  4. nak ice cream????
    hahhahaa,,,meh la,,

    ReplyDelete