Pages

Monday, July 18, 2011

jOm kAiL duRiaN!!!

akhirnya seminggu sudah berlalu.....
tapi aku rasa minggu ni adalah minggu yang terbaik bagi aku.....
macam benda aku tempuh minggu ni....
mula dengan jpj test..alhamdulillah aku lulus....
then akak aku belanja tengok harry potter....
and lastly pagi tadi aku dapat melantak durian.....
best wooo...terbaikkk....

pagi-pagi lagi mak aku dah kejutkan anak-anak dia....
al-maklumlah nak balik kg....nak kutip durian!!!!
teruja sangat!!! padahal tiap-tiap tahun aku buat benda yang sama....
kg aku tak la jauh sangat...tangkak je pon....dr merlimau ke tangkak 40minit je....

jejak je roda kereta bapak aku dekat jambatan...terus aku pandang atas!!!
tengok pokok durian!!!!hahahhahaha.....
gila teruja aku masa tu.....naseb baik akak aku tak nampak....kalu tak malu seh.....
silap-silap tak mengaku adik....hahahahahha

perghhh...hajat aku tercapai gak....sebab atuk aku dah pergi kutip durian.....
dapat la makan durian...banyak juga aku makan tadi...yang membuatkan aku teruja lg...
masa aku kat dapur dekat umah nenek aku ni adalah sebijik durian gugur....aku nak kutip...
bila keluar bapak aku dah kutip....waaaa....terkilan-terkilan....
tapi tak apa...asalkan aku dapat makan durian....tak cukup dengan durian je....
aku pi makan manggis lak....pastu balas dengan rambutan....perghhh.....
memang best la kalau duduk kg bila time buah-buahan ni......

tepat pukul 5.30ptg aku dengan famili dah gerak balik sebab mak aku ada hal....
tp sebelum tu nenek dengan atuk aku dah tapaukan durian+manggis+rambutan!!!hahhahahha....
mekasih yek tok busu dengan nek busu....^^

putih kan isi manggis ni!!!

durian 1st yang bpk aku belah=)

aik??mana isi???

ada rupa jantung pisang tak???

bersedia nak tapau balik rumah=)

baru je gugur ni^^

manggis yg aku mkn td=D

nampak pon dh sedap=))

ni org panggil ank kucing=D


paling besar utk hari ini^^

pokok durian^^

minggu depan dapat makan buah-buahan lagi.....esp durian....
sebab minggu depan aku balik kg lagi sebab ada kenduri....
time tu lg best makan durian sebab ramai balik....^^





No comments:

Post a Comment