Pages

Monday, November 7, 2011

kau ada??

masih belum terlambat lg aku nk ucapkn selamat hari raya aidiladha....
mesti korang tnye mana aku hilang kan???
hahhaha...aku xpegi mana-mana pon....ada je...
lately ni aku busy weh....
nk on laptop pon pikir byk kali....
ok stop...

kali ni aku nk cerita pasal jersi malaysia ni hah.....
carik punya carik jmpe jugak jersi utk ank buah aku sorang ni.....

punya suka dia....baru beli terus pakai.....
nak jersi yg no 10....amboiiii...
dan....sekarang ni akk aku bagi tahu..baju tu pantang kering....
confirm dia pakai....

nk tahu comel ke tak dia??
jeng....jeng...jeng....

ada gaya tak??

safee tu^^

sebenarnya baju tu provide seluar sekali...tp seluar pendek....
memandangkan hari dah mlm....sejuk pulak tu....
tu yg pakai dgn seluar panjang....
seluar tu pon baru beli^^
package=)





No comments:

Post a Comment