Pages

Tuesday, February 28, 2012

cuti kali ni



assalamulaikum.....
sorry lah sudah lama den tak update blog ni....
ingatkn cuti sem ni nak bergiat aktif...
tapi tak bisa...sebab ada matlamat lain...hehehe

so...aku nak share something sikit dekat sini...
hope sudi-sudi lah baca =) 

1) cuti-cuti Malaysia

tarikh: 22 jan 2012 - 26 jan 2012
tempat: Kedah Darul Aman
description: 
akhirnya...dapat gak aku jejakkan aku dekat utara setelah hampir 3 tahun...aku memang nak pi sana sebab nak jumpe member-member lama...so aku pon follow la kawan aku ni dh sememangnya orang utara...byk gak tempat aku pergi...aku pergi alor star...jitra...guar cempedak...gunung jerai...titi hayun..batu hampar...pantai murni...and paling best aku dpt pergi perlis...hajat nak pergi arau tp tak dapat sebab ada masalh teknikal...so dapatlah pergi kuala perlis...not bad sebab dapat makan ikan bakar maaaa~ 

dua-dua anak pak dollah


roomate masa dekat matrik

nampak tak gunung jerai??

paw member belikan novel as birthday present 

at kuala perlis

batu hampar...


my mentor masa dekat matrik..aishah and my bff ank pak dollah


friends for ever!!


zali...kwn baik...like a family!!


titi hayun


nk ikut turutan sebenarnye....


pose terbaik!!

bye!!


2) dapat family baru!!

tarikh: 25 januari 2012
tempat: skudai,JB 
description: 
tarikh ni aku dapat anak buak baru...kali ni lelaki lak...alhamdulillah...akhirnya kakak aku selamat melahirkan anak kedua...nama di beri faris amsyar....happy sangat...dah la masa tu aku dekat kedah...kakak aku bersalin hari rabu...so hari khamis aku terus balik melaka then jumaat tu terus pergi johor~ so aku lah yang kena jaga ank buah aku...jadi baby sitter~

faris amsyar...1 hari

faris amsyar...sebulan dah~

farah arissa & faris amsyar


3) mak sedaraku kahwin lagi!!

tarikh: 11 feb 2012 (nikah) & 12 feb 2012 (bersanding) 
tempat: kampung payamas,tangkak,johor
description: 
ni yang terakhir bagi abah aku untuk jadi wali kepada adik-adik nya...lepas ni dah xda lagi dah...tunggu anak-anak dia pulak...heheheheh...alhamdulillah selamat juga mak sedara aku yg last ni kahwin...congrate to mak azie dengan pak haqeem...so far happening la majlis dia...tp yg paling aku tak sangka aku dapat no 1 dalam cabutan bertuah...memang bertuah lah aku masa tu!! 

suka sgt dengan pelamin ni~

pose dulu~

menunjuk bintang di mlm hari

aiishhh...org penting ni!!

abah aku...

sy trima nikah nya......

dgn sekali lafaz saja

alhamdulillah...selamat~

pengapit tu akak aku yg kedua

sibuk aje abg sedara kat blakg!!

inikah pengntin nya???

suluh duit...biar bagi jelas!!

ini duit palsu ka??

pak haqeem & mak azie

selamat pengantin baru...hohohoho

cameraman berkaliber~

wink...wink...

joget lambak...yuuuhuuuuu!!!

menari sakan....


4) 21 tahun sudah!!! 

tarikh: 16 februari 2012
tempat: home sweet home~ 
description: 
tak sangka noe tahun ni aku dah 21 tahun...rasa macam baru semalam aku keluar pintu tadika prasekolah!!hahahaha....aku nak ucapkan terima kasih kepada yang sudi wish aku pada hari tu...thank u soooo muucchh!!!...yang paling menggembirakan aku birthday tahun ni celebrate dekat rumah dengan family!!and aku dpt hadiah yang special dari utara!!hehehhehe~

mak bagi!!thanks mak!!

hadiah dr kedah...sepasang bj kurung and novel =)


5) dapat sepupu baru!!

tarikh: 21 februari 2012
tempat: tangkak,johor
description: 
after dapat ank buah baru...kali ni dpt sepupu baru lak...hehehhehe....so nama sepupu bari ni muiz rizqi cadangnye....sebab mak sedara aku belum bagi tahu kata putus lagi....alhamdulillah...selamat juga mak ano aku lahirkan ank sulung dia...comey!!

pikir masa depan...mgkin sy akn jd PM =)

zzzzzzzzzzzzz.....




so...itulah yang aku nak share dengan korang...sekian =) 


~menghabiskan minggu cuti sem dengan jayanya~
~lagi 5 hari nak masuk sem baru~
~sem baru...azam baru~






2 comments:

  1. untunglah dapat pergi jalan2! huhu

    yg laki tu boipren ek? *macam family? jeng3x

    ReplyDelete
  2. hahahha,,,jom ujung sem ni ikot ag pi kdh,,,nk pi lgkawi lak,,,,boipren la sgt!!!xda la,,,kwn jek,,,kiteowg dh mcm adik bradik la weh,,,hahhahhaa

    ReplyDelete