Pages

Saturday, March 3, 2012

dr seuss' the lorax

assalamualaikum....

aku nak tanye korang la kan....
korang penah tengok cerita kartun Despicable Me tak??
alaaaa..kartun kuning yang comel tu.....


ok seperti gambar di atas...
tu la kartun nye...tp aku tak nak cerita pasal kartun ni...

ni haa...nak cerita....
from the creator of despicable me ni deme dok keluar cerita baru....
tajuk dia Dr Seuss' The Lorax...
aku tgk promo dia dekat tv tadi macam best!!
pelakon dia not bad...taylor swift and zac efron...dua-dua aku minat....
kartun dia pon comel jek...hehehhe

 

aku pon tak boleh nak komen lebih-lebih
sebab tak tahu lagi sedap ke tak cerita ni.....
so jangan ketinggalan menonton cerita Dr Seuss' The Lorax
pada 8 Mac ni di pagawam yang berdekatan.....=) 




~saya memang kaki kartun =) ~



No comments:

Post a Comment