Pages

Thursday, March 29, 2012

eh muka kita sama lah!!

assalamualikum....

wahai manusia-manusia sekalian....
korang penah dengar tak ungkapan ni
''dalam dunia ni ada 7 orang yang muka akan sama"...
haaaa..penah tak? mesti penah kan....sape yang kata tak penah tu nampk beno nipunye...

kalau korang semua nak taw la kan...
setakat ni aku ada lah jumpe beberapa orang yg muka sama...
kalau tak sama pon ada iras-iras la orang kata....
ni apa yang aku perhatikan lah...
selamat melihat =)

contoh 1: 
(anak buah aku dan datuk mukhriz mahathir)



faris amsyar...ank buah aku

ni pulak datuk mukhriz 
 

sama tak? ok aku tunjuk gambar yg ke 2 pulak 


datuk mukhriz =)


comel kan??
 

contoh 2:  
(budak klas aku syakir dan nash)

 
nash


syakir
 
tengok..sama kan...ok ni full version....

 
mereka:syakir dan nash

contoh 3:
(kawan baik aku hazim dan vlogger shahrincool) 

shahrincool

my best friend: hazim
 
amacam?sama tak?ahahahahaha...
ok ni ada lagi 2 contoh...
ni kalau korang kenal 2pm dari korea la.....

contoh 4: 


taecyeon 2pm 

ehem-ehem.....


contoh 5: 

nickhun 2pm 

macam kenal jek....

eheheheheheheheheheheeheeee.........
amacam sama tak?korang rasa mana yang much better??
ok..aku dah taw...
hehehehehe...just joke....

aku taw aku tak ada rupa siapa-siapa pon....
lagi-lagi dengan insan yang berada di contoh 4 dan 5....
ok...kembali ke tajuk asal....

apa pendapat korang bila tengok contoh 1-3?? 
(contoh 4 dan 5 tak ada kene mengena ek!!)
sama kan??ni dari pandangan mata aku la...
so..aku harap kalau korang terjumpa orang yang muka sama
jangan terkejut la pulak....
ehehehhehehehe....



p/s: ini semua adalah pandangan aku saja....
tak ada kene mengena sama ada hidup ataupun yang meninggal dunia....
bagi yang terasa sori yg teramat...
sekian




~hobi baru : suka tengok orang...~
~kalau tgk orang macam nak carik gaduh~
~tapi aku bukan kaki gaduh taw~
~hehehehhehehhehe~


1 comment: