Pages

Sunday, October 21, 2012

aku terima nikahnya....

assalamualaikum......

fuhyooo!! dah lama seh aku tak update blog..
aku bukan apa saja je tak nak update nak tgk reaksi korang 
bila aku dah lama tak update *alasan jek tu* 
ok lupakan pasal update tak update niii..


baru-baru ni aku ada tgk cerita Aku Terima Nikahnya..
punya excited nak tgk cerita ni habis je kelas strategic management terus pegi
tapi sempat lunch dulu la sebab dah kelaparan tahap dewa
sampai aje kat gsc aku dan housemate aku terdiam
sebab tiket pukul 6.10pm 
perghhhhh...geram kot...aku lewat 15minit utk tiket pukul 4.40pm
tp ape nak buat pasrah aje la..pukul 6.10pm pon ok laaa
aku sure ramai yang tgk cerita tu dgn pakwe or awek korang 
tp bukan aku sbb aku single *sempat promot!*

ni aku nak komen sikit la pasal cerita tu
bagi aku pelakon dalam cerita bagus belaka sbb ada Nora Danish & Ady Putera
tp jalan cerita terlalu simple mcm cerita biasa jek
tak ada yang special pon
kalau nk di bandingkan dgn cerita The Vow
bg aku cerita ni hampir jek sama dgn The Vow
tp The Vow lagi ok kotttt
sbb bg aku cerita ni ada yang tak kena

antaranya ialah cara Ady Putera pulih dari ingatan dia
disitu mcm agak tak logik 
dan ada part dlm cerita tu yg aku rasa mcm tak kena
and susah aku nak terangkan
mugkin ada orang akn kata cerita tu best
tp setiap org ada pendapat masing-masing kan
so ni pendapat aku jek la..

ke sbb aku pegi dgn housemate aku
so aku tak dapat feel cite tu??
hehheheehe

sekiaaannnn........

No comments:

Post a Comment