Pages

Friday, December 14, 2012

the hobbit!


assalamualaikum...

hellooo peeps!!
aku tengah excited ni nak update blog..yelah ada cerita terbaru ni...
panas lagi ni...dengan baju pergi kuliah tak bertukar ni 
terus jek aku nk update blog aku *nampak tak betapa gigihnye aku!*
kalau mak aku taw la aku belum tukar baju kurung nii..
kompem aku kene dengar ceramah free...
ehhehehe..

ok back to our topic..
u know guys!
tadi lepas kelas global marketing aku dengan housemate aku pergi tgk wayang..
ingatkan nak tgk cerita MINYAK DAGU..
tapi rupe-rupe nye cerita tu keluar 3 jan 2013..
i thought 13 disember!
ciss!!tertipu mak!!

tapi aku tak kesah..bukan lama lagi nak bulan januari kan...
and then dah alang-alang aku dah tercongok kat dpn GSC jusco tu
tak salah aku dengan housemate aku meneruskan niat kami...
tetiba aku terpandang banner cerita THE HOBBIT
so macam tertarik la juga
dengan kuasa yang ada aku influence budak rumah aku tgk cerita tu..
aku dapat tiket pukul 1.30pm and masa aku beli tiket tu pukul 1pm
so sempat la nak pergi sembahyang zohor dulu..
masa dah pukul 1.15pm housemate aku boleh plak teringat yang "teropong" dia dalam kereta..
ape lagi berlari la pergi ke kereta amik "teropong" dia and aku tunggu kat dpn GSC

masuk-masuk jek tepat-tepat pukul 1.30pm!
ingatkan cerita tu dah start...naseb baik belum start...selamat sehh..
sebelum start cerita kan mesti ada iklan..
so menunggu iklan tu pulak satu hal!
boleh pulak iklan sampai 30 minit..
aihhh..panas gak aku tadi...

hobbit =)

akhirnyaaa...
start juga cerita THE HOBBIT...
sepanjang cerita tu aku rasa aku memang excited gila nak taw ape yang akan jadi seterusnya...
that means jalan cerita dia sangat menarik ok!
pemandangan dlm cerita tu memang cantek!
and rumah HOBBIT cantek weh..comel..
sampai aku kata dengan housemate aku yg aku nk rumah mcm tu..
hehehehe...

ape yang aku dapat dalam cerita tu semangat kerjasama..
serious! teamwork diaorang sangat kuat..
and then ketua dia which is thorin sangat bertanggungjawab!
sanggup korban kan diri demi ank buah dia..
tp jangan risau thorin tak mati...
tiada yang mati dalam cerita niii...
hahahaha

the hobbit =)

kawan-kawan hobbit =)
ni la rumah hobbit! =)

kalau nak tahu lebih lanjut pergi la pawagam yang berdekatan dengan anda..
dan tontonlah cerita THE HOBBIT...
aku garenti best!

okeylah tak nak bebel lama-lama sebab kejap lagi ada plumber nak datang ni..
nak betulkan paip mesin basuh..
u all bayangkan la aku dengan budak rumah aku ni kene basuh baju pakai tgn..
memang boleh pakai tangan tapi bagi la hint yang paip tu buat hal..
ni time baju tengah banyak la paip tu buat hal!
ok lah aku out dulu...
 bye!

sekian.....


No comments:

Post a Comment