Pages

Thursday, February 10, 2011

hAtinYa tElAh dimiLiki =))

"kompang dipalu...pengantin baru....duduk besanding tersimpul malu..."



biler kawen aje mesti ada lagu ni....
dh mnjdi satu kemestian dlm majlis kawen ue....
so aku pon amik kesempatan nk wish slamat pengantin baru....
buat....siti nurhamidah vs fadhirul.....
hahahha...(cm nk berlawan la plak)





majlis diaowg pd 4 feb (nikah)...5 feb (umh pengantin pompuan)....
6 feb (umh pengntin lelaki).....

majlis dia meriah la gak....
almaklumlah ank pompuan pertama yg nk kawen.....
ofkos la ramai org...aku pon pnt menolong ni,,,,
yela...dh pengantin pompuan ue sepupu aku...
hahhaha.....

aku tlg amek gmbr aje,,,
hahahhah.....yela aku kn photographer yg xbertaulaih....
hahhah....



4feb-nikah....
ms time nikah kak et (pengntin pompuan) pakai bj wane krim...
meke up mak andam dia mmg superverb!!!
lain gler muka kak et....berubah gler,,,,




dgn 2x lafaz kak et jd la milik abg fadhirul....
huhhuhuhuh...majlis nikah pd waktu siang....
so suasana agk pns la....bahang kot....





















































mlm tu plak ada mjlis berinai...
ms mlm berinai ue pengntin pakai bj wane maroon....
cantik sgt!!!





dan......................sesuatu telah berlaku slps mlm berinai tu.......
oh no!!!!!!!!!
aku terpakse nyanyi lgu dangdut!!!!!!
aku terperangkap!!!!
ni sume gara3 spupu aku,,,,huuhhhu
tp mlm ue kteowg mmg karoke abis la,,,,
mcm3 lagu...=))

5feb-hari langsung
tema tok ari langsung hijau kuning....
but....
pengntin pkai bju wane purple....
mmg cun kot bju tu....wane dia naik gler,,,=))




















aku pon pkai la bj kurung moden wane ijau....
patotnyer family blah aku kne pkai bj wane kuning....
but,,,,
kuning ssh nk crik...so..rembat la hijau.....



pd ari tu aku mmg bz la....tp aku sempat la jmpe spupu aku dr tgkak...
ahhaha,,,dh lm kot xjmpe abg sedra aku yg sorang tu....
ape ag..dh dia ada kemera yg lebih canggih dr aku,,,,
aku pon ambil kesempatan mmpamirkan muke aku kt kamera dia....









hahhahaha...overalll mjlis pd hari tu mmg meriah n ramai org!!!
ptg ue pas aku n famili mmbasuh segala periuk belanga...
aku..akk aku n 2 owg lg spupu aku g beli aiskrim!!!
i like!!!!hahahha...my feveret... 
kitaowg beli aiskrim n mkn ramai3.....hahhahah

6feb-majlis kat umh pngntin lelaki
majlis umh pengntin lelaki tema nye merah!!!
tp pengntin pkai bj istiadat sbb ang fadhirul ue keje navy....
so pengntin pkai suit putih n pompuan pkai bj itam....

















pas mjlis ue aku pon balik la,,,,
hahhahaha....
pnt kot....heheheh...


so overall ok la...
not bad...aku enjoy...
sbb dpt jmpe sedara jauh,,,kwn3 aku yg dh lm xmuncul....
kihkihkih....

so aku dh sediakn gmbar yg aku smpat snap....
korang tgk la ea kt page "hAtinYa tElAh dimiLiki =)) "

No comments:

Post a Comment