Pages

Sunday, February 13, 2011

tuGasAn yg mEncaBaR!!!

sedar x sedar....
aku dh masok sem 2 kt uitm kbm ni...
masa berlalu amat pantas....
dan dengan bermula nya sem 2 aku...
assgmnt yg aku dpt agk mncabar dr sem 1....

masa sem 1.......
 aku juz kne wat research kt internet....
and wat report....
tu aje...

but...
this sem...
 aku kne selidik kilang yg ada kt m'sia ni....
nk xnk aku kne r pilih kilang kat mlk....
ada 2 assgmnt yg mlibatkn penyelidan kat kilang3....
operation management....
human resource...
aduhhh...
nasib baik la boleh g kilang yg sm tok both the subjek...

and..
yg paling common since sem 1 is...
lakonan dlm bhs arb...
aku n the gang decide nk wat kt kampg aku aje nati...
kne la aku speaking arb...
uhuhuhhuh....

the last assgmnt....
bg aku assgmnt ni agk mncabr thp cipanzi la...
aku kne jual produk...
produk yg aku amek adalah.....
 susu acti gro....
dan.....
e-kamus...

produk3 tu lect aku yg suggestkn....
so...
kteowg follow la...
ada gak mmber kteowg yg jual bnda lain...
yala xnk persaingan sgt...
yela jual bnda yg sm...
uhuhuuhuhu....

so far...
1 assgmnt pon blom gerak ag....
huhuhuhu....

yela menunggu kelulusan surat dr pihak uitm...
ssh gak...
tp myb kteowg akn gerak by this week....
nk settle kn sume nye b4 studi week...
huhuhuhuh...

so...
aku harap la....
this sem dpt bg aku more experience....
hehhheheh=))

No comments:

Post a Comment