Pages

Monday, February 21, 2011

tHanKz kWn-kwN =))

"terima kasih-thankz-syukran-"


















itulah yg mmpu aku ckp kat kwn2 aku yg wish ms bezdAy aku....
pd sesiapa yg dh wish ue byk mekasih....
bg aku bezday kali ni biase aje....
yela dh besar....mn nk smbut sgt...but...aku hepiii..
dgn ada nye kwn2 aku yg setia ngn aku....
thankz byk3 kat korang....


owg pertama wish????


hahahhaa.....
aku target mmber baik aku....
alih2 bdk klas aku....
thank kat akir..kamil...nuar....azri..tam.....
cmne diaowg leh wish awl???
hahahhaha.....




alkisah nyer.....
pd hari slasa mlm rabu mereka2 ni ambush umh kteowg....
hahaha..semata2 nk suh gosokn bj...
aku telah diamanahkn oleh si nuar ni spya iron bj dia.....
bj yg lain diberi kpd another girls...
sbb ape kami kne ironkn bj mereka???
krn umh mereka blackout!!!!
tu la xbyr bil eletrik....hhaahhhaha


nk dijadiakan cter mlm diaowg dtg umh aku....
diaowg tros wish,,,nyanyi2 kat bwh....then talipon lg pas ue....
ms tepon tu la mmber baik aku bg msg....
kiranye diaowg ni serentak la wish aku....
ehhehehh,,,
thanks kat korang!!!!


nk kata diaowg xclebrate bezday aku xla....
ada la diaowg celebrate bzday aku!!!!
kat selat mlk lg!!!!
kita owg mkn kek n celebrate kat tepi laut ag!!!
best!!!

thank kat housemate aku...
pida..leha..fas...
thankz gak kat nuar n azri sbb dtg!!!
yg lain rugi....akir..tam..kamil....
cpew suh korang balik???pdn muke!!!ahhaahha


































dan.....
aku nk ucpkan thankz kat mmber baik aku....
shida sbb dia sudi dtg dr usim semta2 nak celebrate bzday aku....
i'm appreciate it!!!!
mekasih!!!



















overall....
bzday aku thn ni meriah ngn ada nye kwn2 n famili aku....
best!!!!!
i uv u all!!!!

No comments:

Post a Comment