Pages

Sunday, March 13, 2011

biLa aku di tOuch up..............hahahhaahah=))

statement xbleh nak blah.......
hahahah......
smlm adalah hari yg memenatkn bg aku.....


patotnyer ari sabtu owg sume dok rilek kat umh....
xpon kuar ngn kwn2....
tp xbg aku....
smlm aku ada kuiz ctu.....dh la aku xstdi ag....
bgn pon lmbat pg tu.....
kelam kabot la...


smpai aje uitm aku tgk lect dh tggu ngn bdk3 lain...
then bdk klas aku minx excuse kat lect nk tunda kuiz dgn alasan ada progrm pg ni.....
kteowg xtipu ni btol3...mmg pg tu aku ada progrm...tok student pompuan aje....
hahahah....then lect bnrkan...n kuiz aku ari senin ni....that mean ESOK!!!!!


pas kuar klas ue...
aku g la audi ikot progrm yg dianjurkan...
ph tu ada talk sal "rebranding image".....
aku pon dgr la dgn tekun n khusyuk skali.....
best la gak.....
dia bincg sal image kita....
warna2 yg sesuai ngn kita....n mcm3 ag la....


kol 2.3o plak....
aku ikot make up session...
aku ni dh la jnis yg xsuke make up.....
nak xnk...ikot aje la...
hahahahha....


ms progrm ue....
kteowg di ajar cra penjagaan muke by melmax...
hahahha...
diaowg bg kteowg gne produk diaowg....best2....


pas2 mulalah make up session.....
brg solek sume di sponser oleh silky girl....
best2...1st aku make up diri aku sendiri....
slalunyer mmber aku yg make up kn....
tp make up tok g dinner aje...huuhuhuh


smlm!!!!
fuh!!!
mmg transform abis la....
hahahahah....
























aku xtaw nk ckp ape ag...
sbb aku tgk muke aku dh lain mcm.....
hhahahaha...
but...
overall program ue mmg best la....
coooollll......=))

No comments:

Post a Comment