Pages

Wednesday, March 30, 2011

tAk dE keJe........caRi keJe...........

niat di hati sj je nk post pasal bnda ni.....
xda bnda yg nk di postkan....
aku pon xda idea nk wat ape ag....
dh alang2 buka blog...
hehhehehe.......

nk cter sal ape ek???
any idea???
sila agkat tgn!!!
hahahhahha........

act aku nk cter la bnda ape yg aku wat bler aku xda bnda nk wat.....
hahhhhahaa.....
aku suke capt gmbar.........but.......
gmbar aku jela....hahahha
kalu agk2 aku boring aku pon kuarkan nset nokia aku....
xpon....nset kwn2 aku...hahahaha
nseb la nset cpew yg ada ms ue....ms kat mtrx nset housemate aku....
pnoh gmbar aku.....hahahha
shida!!!simpan baik3 gmbar aku.....hahahhaa

ms kat uitm lak kurang ckit pic dlm nset aku.....
tp....pnoh dlm nset housemate aku....hahahahha...
sabo aje la ea wahai housemate2 ku sekalian....
hahhahhha...

tu la aku...kaki pic...pntg nmpk camera...hahhhaa
kalu ada camera dpn mata...dgn pntas nyer aku posing....
even aku ni bkn la fotogenik sgt.....
hahhahha...

ok la....
tu je kot aku nk ckp.....
aku curik ms aje ni...
this week aku sgt2 bz....
ngn karnival marketing ag....
adoiii....tp tu sume sbg ujian tok melgkah alam pekerjaan nt.....
ok daaa sume~








No comments:

Post a Comment