Pages

Thursday, March 31, 2011

pAkAt mAiii sinii...............



ni la aku nk gtw kat korang....
4-5 april ni bdk klas aku and 2 lg klas yg karnival marketg sbg assgmnt kteowg....
so....mcm3 la acara ada...
kiteowg ada talk....jualan...umh hantu....n mcm ag la....

penceramah tok talk kiteowg pd aslnyer nk jmpot irfan khairi..........
tp.....dia demand sgt la...ngn student pon xleh nk kurangkan harga.....
hurm........taw la dia ni jutawan.............(sambil kecewa)
dan aku xperlu ag bersedih.......
sbb lect aku dh crikan penceramah yg bgos!!!!!
hahahahah...
kiteowg jmpot 3penceramah........

slot 1 by ECPI.....
korang tawkan ECPI tu produk ape???
air kn....so since kteowg ni wat assgmnt tok market...bos ECPI akn tron n cter sal market....
slot 2 by stormreader.........
penceramah ni klas rep aku yg crik......
company akn cter sal online marketing......
slot terakhir by petronas.........
ok la tu.....penceramah hebat2.........



selain ue kteowg ada gak buka booth....
kteowg jual makanan....pakaian....ada gak rumah hantu!!!!!
ada bran????msok la.....hahhahaha

company aku (grop aku la...)
kteowg jual makanan yg ringkas aje....
like cheese tart...milo float...laksa...sosej....n our main product is ice cream....
hahahhaha..........best3

so since kteowg dh dpt kbnran dr rektor kteowg (pengarah kiteowg dh jd rektor) tok jmpot owg luar....
aku nk jmpot korang tok dtg kat uitm kampus bandaraya melaka!!!
dtg leeeeeee......(trade mark ms kat matrik)....hahahahaha

buat bdk2 uitm kbm....korang wajib dtg!!!!
xdtg rugi....hahahhaah
aku harap korang dtg la kat karnival kami ni tok support kiteowg....
event yg besar yg dilakukan oleh bdk part 2!!!!
slalu nyer event3 cmni bdk part 4 ke ats yg anjurkan....
so....aku harap sgt2 korang dtg and support karnival kami...........



No comments:

Post a Comment